۱۳۹۵ اسفند ۳, سه‌شنبه

فوتبال با سیاست همینه، همینه!

تلویزیون علاقه ای نداشت به این موضوع ورود کند اما هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس حق دارند از فاتحان سفارت عربستان بپرسند آن حرکت پرهزینه شان چه دستاوردی برای ملت داشت؟ آیا می دانند مسافرت و اسکان بازیکنان تیم های ایرانی برای میزبانی اجباری در یک کشور عربی چه هزینه ای دارد و از بیت المال باید پرداخت شود؟
فوتبال با سیاست همینه، همینه!
ترکیه از ایران خواست سیاست‌های منطقه‌ایش را تغییر بدهد
حسین مُفتی اُغلو، سخنگوی وزارت امور خارجۀ ترکیه، از جمهوری اسلامی ایران خواست که به جای متهم کردن کشورهای منتقد حکومت تهران، سیاست های منطقه ایش را تغییر بدهد. سخنگوی وزارت امور خارجۀ ترکیه همچنین گفت که جمهوری اسلامی ایران قادر است افراد خارجی را که به این کشور پناه می آورند به صحنه های جنگ در منطقه اعزام کند.
استقلال محبوب سکوها؛ همینه همینه!
آی‌اسپورت- میانگین سنی زننده‌ گل‌های استقلال مقابل نفت آبادان 21.3 سال بود. میانگینی عجیب برای تیمی که نه یک یا دو گل؛ بلکه سه گل زده است. در کمتر تیم بزرگسالی پیدا می‌شود که زننده هر سه گل تیم، سه بازیکن مختلف باشند که هر سه بازیکن در لیست کمتر از بیست‌وسه ساله‌ها جای داشته باشند. حق‌دوست 21 ساله، حسینی 20 ساله، بهنام برزای 23 ساله گل‌های استقلال را وارد دروازه نفت آبادان کردند. اتفاقی که از تیم علیمنصور در فاز تهاجمی، یک برنده ساخت. در خط دفاع هم شرایط به همین شکل بود. میلاد زکی‌پور 21 ساله در کنار مجید حسینی 20 ساله و رابسون جانواریوی 22 ساله قرار گرفت. سه بازیکن کم سن‌وسال در کنار وریا غفوری و مهدی رحمتی باتجربه. ترکیبی که منجر شد استقلال یک بار دیگر کلین‌شیت کند و گلی نخورد. همین ترکیب جسورانه علیرضا منصوریان، در کنار موفقیت در نتیجه، رضایت سکوها را هم در برخواهد داشت. حتی اگر منجر به نتیجه هم نشود، این همان راهی است که استقلالی‌ها مشتاقند که ادامه پیدا کند. هر چند که خریدهای نیم فصل استقلال، کمی نگرانی را در دل هواداران به وجود آورد. حضور آندو و جباروف مسن شاید منجر به نیمکت‌نشینی این جوان‌ها شود. اتفاقی که می‌تواند منصوریان را از راه دور کند. آن وقت است که در صورت کسب عدم نتیجه مطلوب، اعتراض سکوها مجددا شروع می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر